Thursday, August 07, 2008

دیشب چوهرشبی

در غیبت حضور تودیشب
چو هرشبی
تا دیر گاه تیره و تاریک
بس واژه های حسرت
خشکید بر لبم

خشکید و نا شکفته بدامان راز شب
پوسید بر لبم

تنها مرور خاطره ها بود وزهره بود
همراه من
تا سپیده وپیروزی فلق.

تورنتو
سوم اوت 2008

Labels:

1 جام مِی:

Anonymous Anonymous می‌نويسد:

گرفتاري اين زندگي لعنتي ِ منفور، تو را هم از يادم برد.تو که فراموش شوي انگار ديگر نيستم.انگار حل شده ام در نبودنها.انگار خودم را زودتر به فراموشي سپرده باشم.



http://night-skin.com/topblog

سلام دوستان امروز اومدم فقط برای یه خواهش


من توی مسابقه تاپ بلاگ شرکت کردم دوستان کمی دارم میدونم زیاد نت نمیام زیاد سراغتون نمیتونم به خاطر مشکلات فراوانی که دارم بیام همیشه هم شرمنده دوستانم بودم

اما باز ازتون تمنا دارم من و یاری کنید تا حالا تنهام نذاشتید ازتون خواهش میکنم به لینک زیر رفته و به وبلاگم رای بدید همیشه شرمنده مهربونیاتون هستم



با تشکر:بانوی قدیس(آیدا)

http://night-skin.com/topblog

دوست جونام روزای آخره میخوام به خاطر شازده کوچولو(پسرم) اول شم تا به مامانی(نانا)افتخار کنه

تنهام نذارید

جلوی اسم وبلاگ بانوی قدیس تیک گذاشته و بعد دکمه voteرا فشار دهید

10:35 AM  

Post a Comment

صفحه‌ی اصلی <<